Workout of the Day Beginners

Tytułowy Workout Of The Day to zestaw ćwiczeń, który zmienia się dosłownie codziennie, dzięki czemu każdy trening będzie w stanie zaskoczyć czymś nowym. 
 
Codzienny WOD to zaskakująca kombinacja ćwiczeń zapożyczonych z różnych dziedzin – można znaleźć w nim elementy gimnastyki, w której kluczowa jest praca z ciężarem własnego ciała, może pojawić się dwubój olimpijski lub trójbój siłowy, a więc ćwiczenia z wykorzystaniem sztang i mniejszych, bądź większych obciążeń. Może to być kombinacja ćwiczeń kondycyjnych, jak na przykład bieganie. Mogą to być także ćwiczenia z wykorzystaniem najróżniejszych sprzętów, które dostępne są w naszym klubie – odważniki kulowe Kettlebells, hantle, slam balle, piłki lekarskie, skrzynie i wiele, wiele innych. 
 
Przed wykonaniem WOD pojawia się element wspólnej rozgrzewki służący temu, by jak najlepiej przygotować ciało do wysiłku, następnie trener szczegółowo omawia prawidłową technikę wykonywania poszczególnych ćwiczeń i powtarza te ruchy razem z grupą odpowiednio ustalając szczegóły z uczestnikami – w zależności od ich dotychczasowego doświadczenia i poziomu wytrenowania. 
 
Absolutnie każdy z pojawiających się ruchów da się zeskalować, a więc uprościć do takie poziomu, by nawet bardzo początkujący uczestnik zajęć dał sobie radę 🙂 Ciężką sztangę zamienia się na drewniany kij, który ułatwia naukę poprawnego wzorca ruchowego, złożony ruch upraszcza się a dużą liczbę powtórzeń zmniejsza.
 
Tym sposobem każdy daje radę – pracuje na tyle, na ile pozwala mu jego aktualny poziom wytrenowania, a działając regularnie szybko zauważa progress.